lørdag

– Mors død reddet oss - galskapen har ingen ende

Adresseavisa publisert 03.11.2007 av Svanhild Naterstad
– Hadde jeg bare hatt meg selv å tenke på ville jeg kanskje valgt annerledes, men med tre barn har jeg ikke hatt noe valg, sier Sissel Solheim (34). Hun har operert bort friske bryst og eggstokker for å unngå kreft. Venninnen Ragnhild Selvaag (33) vil vente litt. Sissel Solheim må være bevisstløs i hodet. Ragnhild er smart som venter - fordi fungerende avdelingsoverlege på Avdeling for mamma og endokrinkirurgi, Kirurgisk klinikk, Anne Irene Hagen tilhører en Medisinsk Mafia - og er kunnskapsløs om helse. Les mer hva hun mener. Trykk på bildet og les om Sissel og Ragnhild!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg har gått og tenkt på denne saken i hele helgen og har hatt en uggen, uggen følelse. Har skrevet litt om den selv - takk for tipset.